Jessie J

Japp om ni inte redan visste dte så är jag ett riktigt stort fan av Jessie J ;D jag älskar hennes stil, personlighet, utseende, låtar.. ALLT!!!! han är så sjukt cool och underbar!! jag är så sjukt arg för att jag inte va på idol när hon va där -.- men asså ååhhhh jag älskar värkligen henne!! sitter just nu och kolla på de coolste naglarna som någonsein gjorts som satt på just Jessie J på hennes video "nobody's perfect" som jag totalt ÄLSKAR!!! här kommer några bilder :


asså fyy va jag älskar dom!!! jag skule så sjukt gärna vilja kunna göra dom men som ni förstår så är dte totalt omöjligt.... såå sjukt underbara!!!!!!



*har lite smått panik just nu...*



heheh btw i morron är det skolavslutning och efter det ofc JULLOV!!!!! Och om 4 dar är det JULAFTON!!!!!! :DDD heheh ganske happy girl right now ;)

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0