My day has been like...

...THIS:
hahah som om ni bryr er men aja tråkig day i skolan I guess :P sen en awesome promenad me Hannis at Sika-place xD yeah här kommer lite info om mig så ni lär känna mig liiite bättre ;P mina som artist-loves är; 


= jaup det kan man kalla att va kär i en kändis och det vara ett tag också fråga vilken bra kompis av mig som hällst xD

=en ganska kort stund men jaup :P hahah skit barnslitg a know men är han inte snygg?? xD


= jaup en låååång varig period av JEDWARD!!!! men mest ofc JOhn Grimes xD love him soo much, fortfarade men.... aja ;P

och nu är det en underbar person som börjar på Louis och slutar på Tomlinson in my <3 4 ever!! :DD 



yeah har jag glömmt någon?? xD har jag inte bra smak?? ;) 

Kommentarer
Postat av: sofie frilund

Jo du har nog missat Beau Mirchoff! Han är galet snygg ;)

2011-12-08 @ 23:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0