Söndag = Kyrkaaaan

Japp idag är det äntligen julfest i kyrkan ;) jag ska va me i dramat och det kommer förhoppningsvis bli sjukt awesome ;) ni är vart välkommna :) (pingstkyrkan i norrtälje ;)) One Direction vi btw på X:factor i går... måste nog ta och se det på datan O.o xD + att jag såg på reprisen av idol i morse (missade ju det i fredags när jag va hos filippa) och det va lugnt rätt att Amanda vann :O Jag har alltid diggat Robin men hon va lätt bäst igår!! Fast där emot så förstörde hon vinnarlåten... det va inte hennes stil.... aja xD  




och sen sluar vi detta inlägg me att lägga upp några bilder på Larry Stylinson(Harry Styles och Louis Tomlinson) ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0