Take me down like I´m a....

Yeah asså hej igen ;) det va nån da sen ;) men nu är jag tillbaka och vet ni?? min pappa ska fixa sladdarna till min nya data idag så i kväll elr i morron kommer jag nog kunna börja lägga upp bilder :DD yeah awesome ;) målade naglarna igår och fick massa inspiration från en ganska känd tjej som kallas "cutepolish"! hon är skit awesome ;) sök på henne på fb och youtube så får ni en massa awesome stuff ;) jag gjorde FB-naglar :$hhehe jag är typ beroende av FB så det passa mig bra ;P ska göra andra handen idag... men vad ska jag ha på dom?? :) aja vi får väll se :) sen nu på morgonen så fick jag se att JessieJ´s nya musik video kommit ut och jag blev överlycklig!!! sprang genast till mammas data och kollade!! Asså jag älskar hennes autfits :DDD länk kommer här:
http://www.youtube.com/watch?v=UJtB55MaoD0&feature=youtu.be

kolla in den ;) den är värd att se :D

See ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0