Tja all små grisar ;)

Japp nu har jag inte skrivit på några dar.. sry men nu är jag tillbaka me ny data och allt ;P idag ska jag iväg till Unite ;D it´s gonna be awesome :DD sen när man kommer hem  på lördag så är det nyårs afton och då ska v stressa till våra grannar och fira me Hanna ooch hennes familj :) awesome hu?? BTW så såg jag smurffilmen igår och den va så sjukt awesome!! jag måste köpa den så jag kan sen den om och om igen :DD heheh ja jag är lite nördig xD sen har jag också pressat videos på Lou såå.... jaaa xD
That´s mee(dåligt redigerad jag vet men aja xD) :
Me and one of my best friend, filippa <3:
My FB nails:
OCH till slut min underbara Smurf jag fick av filippa för ett tag sen ;) :
see ya ;) <3

Kommentarer
Postat av: Wilma

Haha är du en smurf? XD

2012-01-01 @ 12:42:22
URL: http://wilmaredlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0