I wanna spend the rest of my life alive..

*Switchfoot-MessOfMe*
Tja :)
Det här inlägget kommer inte va likadant som alla andra för jag har bestämmt att jag ska tagga ner me 1D.. Jag e kristen och känner att jag måste satsa lite mer på Gud en på mina idoler <3 Så ja.. det va ett svårt belut för lixom 1D är..VA hela mitt liv men nu ska det bli ändring på det.. Det va mååånga sidor på Fb att ta bor kan jag ju säga xD men Jag älskar Louis så sjukt mycke fortfarande men det blir som en.. paus... :) Ja... :) Så nu har jag sagt de nu går vi till det jag ska göra idag ;)
Jo idag ska jag åka och kolla på när man lillebrorsa spelar innebandy tror jag ;) Men några andra kompisar :) x Det blir nog rätt awesome ;) ja... Hur slutar man ett inlägg utan Louis?? Setiöst?? Tips??!!! hehehe
ehh... See ya x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0