There´s a camera...

*One Direction-bench song?*
haha jag har pressat en del av en video där Louis sjunger det som står här ovan :P
Tja :P
Har inte skrivit på ett tag för jag har vart så sjukt ledsen men jag tror jag har kommit över det nu... Hahah nej men assså 1D va ju i sverige i måndags och jag åkte intedit... så sjukt ur på mig själv.... aja... Har pressat like videos och sånt på grabbarna   nu kväll och ja.. jag älskar värkligen Louis ;) <3 Asså ja... hehe ;) <3 kommer lite vackras bilder på honom sen ;) Asså jag såg just dom på Barnkanalen/LillaAktuellt och dom e så sjukt vackra asså <3
ja... snart helg igen... asså tden gå så sjukt fort.. det e läskigt! men aja...
bilder på min blivande man:
haha yeah ;) <3
see ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0