Directioner <3

..4ever <3
Tihi :P Tjaup alla små grisar :D Eftersom att jag märker att folk faktist kollar in p åmin blogg när jag skriver någonting så skriver jag idag också :P Känner att jag är lite overhappy fast njaa... :P hahah men asså vissa säger att 1D kommer till sverige innom dom närmaste månaderna men vissa säger att det inte eh sant... Kan nån svara på den frågan åt mig?? ;) heehehehh :P sen heheh glömde jag ofc att länka min spellista igår men nu ska jag det ;) här eh den:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL31C86554CF9F00CF&feature=mh_lolz
det borde funka ;) asså att inte alla Cody elr 1D låtar eh me är för att dom har en egen spellista men aja xD där har ni minmusiksmak ;P Sen skulle det va awesome om ni förljer mig på twitter :D jag heter : @LouTheSuperman :D säg gärna till att du fick tag på mig via min blogg så skulle det va awesome ;D
Hoppas nu får en bra dag ;) och här kommer några bilder :
tihi <3
joo btw vad tyckte ni om programet igår?? ;D Jag typ dog... ;) skaka ett tag efteråt ... ;P hahahah det va det bästa programet på lääänge ;D <3
see ya <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vilken söt blogg du har! :)

2012-01-21 @ 19:09:18
URL: http://emmabruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0