Don´t you cry your heart out...

Tja :D Fortfarande inne i min Cody-feber ;P awesome me ennu en dag hemme och slappa vad datan fast jag måste plugga -.- men annars inget xD jagska köpa nagelpenslar btw :D kommer bli awesome ;D nån som vet om det en farligt att sitta länge framför nagellack?? Asså jag mena om det eh några ämnen i nagellack som gör att man kan få sjukdomar elr nått sånt?! :S mamam eh orolig och jag har ingen aning... men aja xD här kommer btw lite bilder påp någlarna jag gjorde på mina kompisar förut ;P
(noter xD)
(Canada för dom älskar JB xD)
(cupcakes)
typ ;)
sen slutar vi me:
<3
see ya

Kommentarer
Postat av: eyan

snygga naglar

2012-01-07 @ 10:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0