Get out off my head and come into my life instead..

*One Direction-OneThing*
Yeah I´m back ;D idag har jag sittit vad datan(xD), var liten snabbis i stan och målat naglarna ;P en vanligdag för mig me andra ord ;) har pressat 1D nya video som jag totalt älskar ;D önskar jag kunde lägga upp några gif. men min data kan inte spara dom... -.- men aja jag överlever xD
Mina nalgar för den här gngen blev nån slags blandning av internet på ena och lite random 1D på andra xD kommer förklaring på bilderna ;P
*från vänster till höger* explorer(failad, youtube, twitter, facebook och över (tummen) eh google Crome ;P
1D vet ni vad det detyder och i eh det ett T så dte blir One(1) Thing :P och hjärtan :P
jaa.... nu eh min morbror och mormor här som ska äta me oss och sen blir det nog gladiatorerna ;P Har aldrig sätt det förut men jagtror vi gör det ikväll :P Sen till ett annat ämne:
Vad tycker ni om att Jedward har fått 500 000 followers?? ;P hahah that meen´s that en ny video snart kommer ut... undra hur den kommer bli O.o hahah xD aja vi får väll se ;P
see ya men innan dess:
yeah... I love inbetweeners dance ;D
såååå see ya :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0