Guitar cry...

*CodySimpson-GuitarCry*
Tja ;P I´m back :D det eh ju helg nu så jag eh på G att skriva ett inlägg ;) Vi hade ledigt idag elr ja... Vi fick plugga hemma i stället :P Jag plugga heeela dan xD men aja :P nu eh jag klar och mormor eh här och vi ska äta massa godis xD Det har hänt en sjukt jobbig sak och många roliga saker den här veckan :S Men idag här jag bara längtat till kvällen för nu är det exakt 60 min tills 1D eh på tv :DDDDD Fy va jag har längtat ;D nu ÄNTLIGEN :D Sen har jag lyssnat på hur mycke musik som hällst idag ;) vill ni höra min spellista som gick hela dan om och om igen ;) den va typ 3h så det va inte allt för många ggr ;) ska länka den sen ;) Men jag har blivit besatt av Guitar Cry me Cody Simpson för det passar så bra in i mitt liv fast det problemet handlar inte om kärlek utan kompisar men aja... När jag eh ledsen så lyssnar jag alltid på musik och jag ÄLSKAR den här ;) Länk:  http://www.youtube.com/watch?v=IP0v8PHnmAs&feature=related
yeah ;) så glöm inte att kolla på 1D ikväll och lyssna på låten ;) jaaa.... Typ allt :P BW glöm inte att länka den här bloggen med er avänner för jag behöver fler läsare :)
och här är dom jag eh kära i just nu:
tihi <3
see ya <3
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0