He´s still on my mind...

Asså seriöst jag har totalt pressat Cody Simpsons låt "On my MInd" och är totalt förälskad i den och han <3 Han ser lixom exakt ut som min drömmkille ska se ut och han eh bara ett år äldre! Det eh sjukt... Sen säde nån(vet inte vem) live från 1D konsert igår så jag va lite överlycklig där ett tag ;D Typ drömmer om Cody.. Vad är dte för fel på mig??!! Åhhhh men aja xD kolla in va vacker han eh:
typ så sjukt underbar!!!
hehe lite inlove <3
Sen har jag skickat min bild till OneDirection-Swedens födelsedags video till Zayn som fyller år det 12januari ;) Sista anmälningsdag eh idag så kom igen och visa att ni älskar honom!! <3
my bild:
Sen åkte våra kompisar hem i morse så idag blir en lugnd dag när jag ska pressa Cody Simpson låtar och plocka undan julgrejer ;D awesome hu??
see ya ;)

Kommentarer
Postat av: JedwardGrimess

Fin blogg

2012-01-05 @ 12:03:03
URL: http://jedwardgrimess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0