Heheh sry...

... för att jag inte skrivit på ett tag... Jag har inte orkat och haft fullt upp me skolan och skolstart och allt... Sry ;) men nu eh jag btx xD Vet ni vad som händer idag!!??? CODY FYLLER 15!!!!! För honom gjorde han det igår(australien) men för oss eh det idag och vi ska ju såklart fira detta me att spama tweets till honom ;D kom igen nu ;P Sen har ju som ni vet skolan börjat och det eh väll ok ;) Känns awesome att träffa alla igen <3 Hoppan ni håller me <3
Här eh BTW bilden till Cody från mig :
snälla hjälp mig att skicka den till honom från mig <3 hans twitter eh: @CodySimpson och min eh @LouTheSuperman <3 snälla ni eh bäst då <3 yeah...
sen måla jag mina naglar igår men jag tog inte kort så det blir ingen bild... men ni överlever nog ;)
sen slutar vi men en bild på en underbar kille som fyller år idag ;D
see ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0