Så glad över att va morronpigg!

Jaup Så glad att jag eh morron pigg :D jag typ sov till kvart över 6 för jag typ hade en mardröm så jag somna inte om utan kolla på min mobil, på twitter! och gissa vad som står?! Att Codt Simpson SÄDER LIVE!!! Jag bah nej det kan ju inte va sant för han hadeskrivit det typ 5 på morronen (dom har ju annan tid) men jo det hade dom fortfarande så jag eh sjukt glad över att jag vakna så tidigt!! <3 Annars skulle jag missat det och fatta va sur jag skulle blivit :D han typ sände me Alli Simpson(troligtvis typ kusin elr nått) och Jake ;) typ sååå lycklig för att va morrronpigg :D men nu har dom stängt av för det va typ sent xD hahah här eh kl. 7 när det en "sent" för dom xD aja xD Idag blir det nog en till slapp dag antar jag ;P yeah
Cody och Jake: 
see ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0