Vas Happenin´

Yeah Vas Happenin Just nu är min a underbara kompisar här ;) Ska va här till på torsdag and it´s gonna be awesome ;DD Har inte så mycke att säga men jag skulle gärna vilja veta hur man för det första lägger upp videos på bloggen och sen hur man svarar på kommentarer ;P heheh skulle vilja veta sånt xD så ni får hjärna hjälpa mig me den delan ;P pressar judst nu Jessie J musik och 1D videos medans min syster och hennes kompis bakar och min kompis läser xD hahha xD känner mig som en liten dissare xD men aja xD kul att det värkligen är sån vinter ute -.- det regna igår och det BORDE va mitt i vntern i alla fall ;P typ xD aja xD satt typ igår och måla 30 naglar på min syrra, hennes kompis och min kompis ;P det vart rätt bra men jag faila lite ibland xD på "småsyskonen" vart det Canada flaggor(om är belibers) och cupcakes på andra och för min kompis så blav det typ notsystem me noter på ena och en det där dte stod "JOANS" på för hon älskar Jonas Brothers ;) asså jag blev ändå rätt nöjd till slut ;) tog någr atimmar men aja xD ska försöka få upp bild lite senare ;)
my beuti keps ;P strunt i att det står JEDWARD på kantenoch låssas som om det står 1D  för ust nu står det Louis där :P
efter att jag precis fått min signerade 1D-cd :DD

redigerad bild av mig ;P
och så slutar vi dte här inlägget me en underbar människa som har på sig mitt favorit plagg: hängselbyxor ;) :
och då va jag bara tvungen att ta me en annan underbar människa som också har på sig hängselbyxor ;P :
cute u?? ;D
see ya

Kommentarer
Postat av: mashall

hej hej:D Jag ÄLSKAR SUPERMAN kepsen<3 <3 <3 jag undrade bara vart du har köpt den??? :D

SNÄLLA SVARRRA!!!!!

2012-04-29 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0