Were giving it all away...

Tja igen ;) här kommer lite info om mig:
Twitternamn: LouTheSuperman
WeHeartIt namn: Mona_Tomlinson
Favvo i 1D(xD): Louis ofc ;) <3
Vad jag gör när jag har tråkigt: eh... data... :P heheh mest FB xD
Vad dte är på min vägg/väggar: En me smurfar och en enorm vägg me Jedward, 1D, Andreas Weise och JessieJ
Intressen: Data, 1D, Naglar ;) och mina små älsklingar Hanna o Filippa ;D
Nördigt: Älskar My Little Pony xD, ÄLSKAR smurfar, säger smurf elr gris heela tiden xD, är besatt av FB :$, är medlem på väldens barnsligaste hemsida xD heheh xD jaaaa....
Finns det mer ni vill veta om mig så är dte bara att fråga så svarar jag i nästa inlägg ;) <3
Min data krångla så dte blev ingen bild i det här inlägger häller.. men aja xD hahha xD
ha ré gött ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0