I'm broken, do you hear me

*One Direction-More Then This*
sry för att jag inte skrivit på ett tag men jag har ingen ursäkt... :P
Vill bara säga till nån vad jag känner just nu och ingen fattar så jag kan lika gärna skriva ut i inget här på bloggen för ingen kommer troligtvis läsa elr kommentera men ja..
Ja.. asså som nu vet så älskar jag dom 5 underbara killarna i One Direction. Dom e roliga, söta, snygga, bästa vänner och bara för bra personligheter <3 Dom får mig att gråta och skratta. Dom har gjort mig ensam och misst mina bästa vänner men ändå älskar jag dom fortfarande? JA! Jag vet inte varför men det bara e så...  Jag e en av miljontals fans. Det gör att jag iblandbara inte orkar me... Alla pratar om dom och dom eÖVERALLT! På twiter, We Heart It, FB, ja asså listan e oändlig.. dom e ÖVERALLT! Jag blir såklart glad för deras skull och stolt över dom men ibland får jag bara en slag i magen varje gång jag ser stora massor me fans elr, bilder på en random site, personer prata me dom osv osv... Det gör jätte ont ibland... För jag vet att jag aldrig kommer träffa dom elr ens se dom... Jag drömmer om att göra det men det kommer aldrig hända.. Det gör att jag ibland bara vill gråta.. Jag vet att det e extremt men det e så det e. Ingen bryr sig men jag gör... Asså det e bara för jobbigt... Ingen jag känner förstår mig.. INGEN! alla sucker bara när jag pratar om dom elr något liknande.. Det här kommer lixom inge vart... Jag bara blir mer och mer ledsen och mer och mer glad... Fattar inte... Finns inge mening me att älska människor, man aldrig kommer träffa, så mycket! Men ändå e det det jag har gjort det senast året! ÄLSKAT MÄNNISKOR JAG INTE KOMMER TRÄFFA! Det e as jobbigt att tänka så men ja... Hate it!
Orkar inte skriva mer så, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0