May the odds ever be in your favour-.

Tja :) Mycke att berätta eversom att jag inet hunnit skriva på ett tag :)
1. KÖPT BILJETTER TILL ERIC SAADE KONSERT :D 
2. Har blivit INOLOVE with The Hunger Games :DDDD <3 Ska snart läsa andra delen ;) Inte sätt filmen men snart får jag för hoppingsvis ;)
såå snygg :DDD <3
heheheh :3
3. Heheheh e bar tvungen att ta en bild på Lou i mitten här för BTW hans tvilling-syskon fyllde år igår :)
4. Nellas(min syrra) och våra fiiiiina muffins :3
hahahahhaaah vi exprimentera lite xD
yeah. hahah ;) <3
see ya ;) And May The Odds Ever Be In Your Favour <3

Kommentarer
Postat av: Maddo

Fan vilken bra blogg Mona! Du äger på att måla naglar och ja allt! Kika gärna in på min också och skriv en kommentar! :D <3



Kram!

2012-03-27 @ 19:20:13
URL: http://maddosliv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0